I am so jealous of you.

我真嫉妒你。


He is just jealous of my success.

他只是嫉妒我的成功。


情境影片:

"You guys are just jealous of Jason's awesome abs."

「你們只是嫉妒傑森的驚人腹肌。」


 

"I just thought it was odd that you were so resistant to making me look even cooler than I already do. I thought, you know, maybe you were a little jealous of me and Tom and you felt like you had to..."

 

「我只是覺得奇怪妳怎麼這麼抗拒幫我變得比我現在還要酷,我想妳是不是有點嫉妒我和湯姆的關係,所以妳覺得妳必須得…」

"What?!"

 

「什麼!?」


 


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Elsie 的頭像
    Elsie

    英語自習室

    Elsie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()